Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23326
Назва: Структурно-функціональна модель формування художньо- конструкторських знань та умінь старшокласників в процесі трудової підготовки
Автори: Трофімчук, Володимир
Бібліографічний опис: Трофімчук В. Структурно-функціональна модель формування художньо- конструкторських знань та умінь старшокласників в процесі трудової підготовки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 84-90.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Для ефективного процесу формування художньо-конструкторських знань та умінь необхідно чітко визначити мету, завдання, принципи діяльності учнів, вибрати ефективний педагогічний інструментарій і створити відповідні умови. Всі ці фактори взаємозалежні й повинні діяти в комплексі, тобто утворювати педагогічну систему. В статті здійснена спроба об’єднати вищеперераховані фактори у вигляді структурно-функціональної моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23326
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trofimchuk.pdf366,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.