Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635| Title: | Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі | 
| Authors: | Костіна, Валентина Шопіна, Олена | 
| Bibliographic description (Ukraine): | Костіна В., Шопіна О. Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 163-169 | 
| Issue Date: | 24-Apr-2025 | 
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Keywords: | соціальна взаємодія дружні стосунки діти з особливими освітніми потребами інклюзивне середовище фахівці соціальної галузі заклад освіти | 
| Abstract: | У публікації проаналізовано теоретичні аспекти соціальної взаємодії і підтримки, що є необхідними для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Подано і узагальнено аналіз наукових досліджень з проблеми організації дружніх стосунків у дитячому віці. Визначено особливості діяльності відповідального дорослого, що сприяє підтримці успішної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. На основі узагальнення результатів наукових досліджень запропоновано поради для організації ефективної взаємодії між дітьми без особливих освітніх потреб та з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти. | 
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635 | 
| Appears in Collections: | Соціальна робота: виклики сьогодення | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kostina.pdf | 446,14 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

