Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635| Назва: | Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі | 
| Автори: | Костіна, Валентина Шопіна, Олена | 
| Бібліографічний опис: | Костіна В., Шопіна О. Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 163-169 | 
| Дата публікації: | 24-кві-2025 | 
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Ключові слова: | соціальна взаємодія дружні стосунки діти з особливими освітніми потребами інклюзивне середовище фахівці соціальної галузі заклад освіти | 
| Короткий огляд (реферат): | У публікації проаналізовано теоретичні аспекти соціальної взаємодії і підтримки, що є необхідними для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Подано і узагальнено аналіз наукових досліджень з проблеми організації дружніх стосунків у дитячому віці. Визначено особливості діяльності відповідального дорослого, що сприяє підтримці успішної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. На основі узагальнення результатів наукових досліджень запропоновано поради для організації ефективної взаємодії між дітьми без особливих освітніх потреб та з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635 | 
| Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kostina.pdf | 446,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

