Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37933
Назва: Проблема емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій: теоретичний аспект
Автори: Андращук, Тетяна Михайлівна
Кікінежді, Оксана Михайлівна
Бібліографічний опис: Андращук Т. М., Кікінежді О. М. Проблема емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій: теоретичний аспект // Перспективи розвитку сучасної психології : збірник наукових праць. Київ : 7БЦ, 2025. Вип. 17. С. 7-12
Дата публікації: 2025
Видавництво: 7БЦ
Ключові слова: емоційний інтелект
бізнес-організація
особистість
працівники
професійна діяльність
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена феномену емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій. Описано наукові підходи до трактування емоційного інтелекту у зарубіжній та вітчизняній психологічній літературі: когнітивний, особистісний, соціально-психологічний, інтегративний, психофізіологічний, поведінковий. Розкрито зміст та особливості емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій як важливої передумови ефективності їх професійної діяльності. Показано соціально-психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту персоналу у контексті організаційної психології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37933
ISBN: 978-617-8794-04-0
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kikinezdi_Persp_rozv.pdf885,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.