Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13288
Название: Інституалізація ґендерної освіти у вищій школі: виклики часу
Другие названия: The Institutionalization of Gender Education in Higher Education: Challenges of a Time
Авторы: Кікінежді, Оксана Михайлівна
Шульга, Ірина Мирославівна
Библиографическое описание: Кікінежді О., Шульга І. Інституалізація ґендерної освіти у вищій школі: виклики часу // Просоціальна особистість у гендерному вимірі : теоретико-методологічні та прикладні аспекти : матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Умань, 21–22 травня 2019 р.). Умань : Візаві, 2019. С. 94–98.
Дата публикации: 21-мая-2019
Издательство: Візаві
Ключевые слова: гендерна культура
ґендерні компетенції
особистісно-еґалітарний підхід
еґалітарна особистість
ґендерно-освітні технології
gender culture
gender competences
personal oriented approach
egalitarian personality
gender and educational technics
Краткий осмотр (реферат): У статті описані соціально-педагогічні чинники становлення еґалітарної особистості майбутніх педагогів. Розроблена та апробована модель ґендерно-освітніх технологій у вищій школі є релевантною вимогам паритетності статей та оптимальною у підвищенні ґендерної культури студентської молоді.
The article deals with the social and pedagogic factors of formation of egalitarian personality of a future teacher. The model of gender and educational technics in high school, which is relevant to the requirements of sex equality and optimal for increasing of gender culture of students, has been developed and tested.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13288
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kikinezhdi_Shulha_ 24.pdf1,9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.