Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13288
Назва: Інституалізація ґендерної освіти у вищій школі: виклики часу
Інші назви: The Institutionalization of Gender Education in Higher Education: Challenges of a Time
Автори: Кікінежді, Оксана Михайлівна
Шульга, Ірина Мирославівна
Бібліографічний опис: Кікінежді О., Шульга І. Інституалізація ґендерної освіти у вищій школі: виклики часу // Просоціальна особистість у гендерному вимірі : теоретико-методологічні та прикладні аспекти : матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Умань, 21–22 травня 2019 р.). Умань : Візаві, 2019. С. 94–98.
Дата публікації: 21-тра-2019
Видавництво: Візаві
Ключові слова: гендерна культура
ґендерні компетенції
особистісно-еґалітарний підхід
еґалітарна особистість
ґендерно-освітні технології
gender culture
gender competences
personal oriented approach
egalitarian personality
gender and educational technics
Короткий огляд (реферат): У статті описані соціально-педагогічні чинники становлення еґалітарної особистості майбутніх педагогів. Розроблена та апробована модель ґендерно-освітніх технологій у вищій школі є релевантною вимогам паритетності статей та оптимальною у підвищенні ґендерної культури студентської молоді.
The article deals with the social and pedagogic factors of formation of egalitarian personality of a future teacher. The model of gender and educational technics in high school, which is relevant to the requirements of sex equality and optimal for increasing of gender culture of students, has been developed and tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13288
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kikinezhdi_Shulha_ 24.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.