Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/148
Title: Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи
Other Titles: Теоретические аспекты обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе школы
Authors: Матвієнко, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Матвієнко, О. В. Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи / О. В. Матвієнко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 3-8.
Issue Date: Oct-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: педагогічна взаємодія
взаємозв’язок
взаємовідносини
вплив
навчальна співпраця
Abstract: Розглядаються теоретичні основи забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи. Розкриваються сутність поняття «педагогічна взаємодія», його співвідношення з такими категоріями, як «взаємозв’язок», «взаємовідносини» і «вплив», розглядаються функції педагогічної взаємодії та її форми. Характеризуються компоненти зазначеного феномена, вивчаються особливості впливу педагогічної взаємодії на якість навчально-виховного процесу.
Рассматриваются теоретические основы обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе школы. Раскрывается сущность понятия «педагогическое взаимодействие», его соотношение с такими категориями, как «взаимосвязь», «взаимоотношения» и «влияние». Рассматриваются функции педагогического взаимодействия, его формы. Характеризуются компоненты указанного феномена, изучаются особенности влияния педагогического взаимодействия на качество учебно-воспитательного процесса.
The article deals with theoretical principles of providing pedagogical cooperation in the learning and educating process at school. The essence and features of the notion of pedagogical cooperation, its correlation with the concepts of «interaction» and «influence», functions of pedagogical interaction and its forms have been studied and characterized. The components of the phenomenon under study, peculiarities of pedagogical interaction influence on the quality of the learning process have been defined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/148
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matvijenko.pdf133,65 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.