Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/148
Назва: Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи
Інші назви: Теоретические аспекты обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе школы
Автори: Матвієнко, О. В.
Бібліографічний опис: Матвієнко, О. В. Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи / О. В. Матвієнко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 3-8.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічна взаємодія
взаємозв’язок
взаємовідносини
вплив
навчальна співпраця
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретичні основи забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи. Розкриваються сутність поняття «педагогічна взаємодія», його співвідношення з такими категоріями, як «взаємозв’язок», «взаємовідносини» і «вплив», розглядаються функції педагогічної взаємодії та її форми. Характеризуються компоненти зазначеного феномена, вивчаються особливості впливу педагогічної взаємодії на якість навчально-виховного процесу.
Рассматриваются теоретические основы обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе школы. Раскрывается сущность понятия «педагогическое взаимодействие», его соотношение с такими категориями, как «взаимосвязь», «взаимоотношения» и «влияние». Рассматриваются функции педагогического взаимодействия, его формы. Характеризуются компоненты указанного феномена, изучаются особенности влияния педагогического взаимодействия на качество учебно-воспитательного процесса.
The article deals with theoretical principles of providing pedagogical cooperation in the learning and educating process at school. The essence and features of the notion of pedagogical cooperation, its correlation with the concepts of «interaction» and «influence», functions of pedagogical interaction and its forms have been studied and characterized. The components of the phenomenon under study, peculiarities of pedagogical interaction influence on the quality of the learning process have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/148
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matvijenko.pdf133,65 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.