Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Название: Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату
Другие названия: Коррекционно-педагогическое сопровождение учебной деятельности студентов с нарушениями опорно-двигательного аппарата
The corrective and pedagogical accompaniment of educational activity of disabled students
Авторы: Кравчук, Л. С.
Библиографическое описание: Кравчук, Л. С. Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату / Л. С. Кравчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 120-125.
Дата публикации: окт-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: пізнавальна діяльність
навчальна діяльність
корекційно-педагогічне забезпечення
фізичний розвиток
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано особливості корекційно-педагогічного забезпечення освітнього та виховного процесу підготовки дітей з інвалідністю, зокрема з порушеннями опорно-рухового апарату. Рання і систематична корекція у комплексі з корекційно-педагогічними заходами дає змогу попереджувати і компенсувати ускладнення, виявляти компенсаторні можливості організму. Навчальна діяльність студентів з ДЦП має корекційно-відновлювальний характер і спрямована на подолання відхилень у фізичному розвитку та пізнавальній діяльності.
Обоснована особенность коррекционно-педагогического обеспечения учебного и воспитательного процесса подготовки детей с инвалидностью, прежде всего с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Ранняя и системная коррекция в комплексе с коррекционно-педагогическими мероприятиями даст возможность предупредить и компенсировать усложнения, обнаружить компенсаторные возможности организма. Учебная деятельность студентов с ДЦП имеет коррекционно-восстановительный характер и направлена на исправления в физическом развитии и познавательной деятельности.
The peculiarities of corrective and pedagogical accompaniment of educational processes of disabled children preparation have been substantiated in this article. Early and systematic correction in complex with corrective and pedagogical measures gives a possibility to prevent and compensate complications, to determine compensative abilities of an organism. The educational activity of students with CCP has corrective and renewing character and is directed on overcoming of difficulties in physical development and learning activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kravchuk.pdf127,35 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.