Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Title: Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату
Other Titles: Коррекционно-педагогическое сопровождение учебной деятельности студентов с нарушениями опорно-двигательного аппарата
The corrective and pedagogical accompaniment of educational activity of disabled students
Authors: Кравчук, Л. С.
Bibliographic description (Ukraine): Кравчук, Л. С. Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату / Л. С. Кравчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 120-125.
Issue Date: Oct-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: пізнавальна діяльність
навчальна діяльність
корекційно-педагогічне забезпечення
фізичний розвиток
Abstract: Обґрунтовано особливості корекційно-педагогічного забезпечення освітнього та виховного процесу підготовки дітей з інвалідністю, зокрема з порушеннями опорно-рухового апарату. Рання і систематична корекція у комплексі з корекційно-педагогічними заходами дає змогу попереджувати і компенсувати ускладнення, виявляти компенсаторні можливості організму. Навчальна діяльність студентів з ДЦП має корекційно-відновлювальний характер і спрямована на подолання відхилень у фізичному розвитку та пізнавальній діяльності.
Обоснована особенность коррекционно-педагогического обеспечения учебного и воспитательного процесса подготовки детей с инвалидностью, прежде всего с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Ранняя и системная коррекция в комплексе с коррекционно-педагогическими мероприятиями даст возможность предупредить и компенсировать усложнения, обнаружить компенсаторные возможности организма. Учебная деятельность студентов с ДЦП имеет коррекционно-восстановительный характер и направлена на исправления в физическом развитии и познавательной деятельности.
The peculiarities of corrective and pedagogical accompaniment of educational processes of disabled children preparation have been substantiated in this article. Early and systematic correction in complex with corrective and pedagogical measures gives a possibility to prevent and compensate complications, to determine compensative abilities of an organism. The educational activity of students with CCP has corrective and renewing character and is directed on overcoming of difficulties in physical development and learning activity.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchuk.pdf127,35 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.