Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Назва: Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату
Інші назви: Коррекционно-педагогическое сопровождение учебной деятельности студентов с нарушениями опорно-двигательного аппарата
The corrective and pedagogical accompaniment of educational activity of disabled students
Автори: Кравчук, Л. С.
Бібліографічний опис: Кравчук, Л. С. Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату / Л. С. Кравчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 120-125.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: пізнавальна діяльність
навчальна діяльність
корекційно-педагогічне забезпечення
фізичний розвиток
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано особливості корекційно-педагогічного забезпечення освітнього та виховного процесу підготовки дітей з інвалідністю, зокрема з порушеннями опорно-рухового апарату. Рання і систематична корекція у комплексі з корекційно-педагогічними заходами дає змогу попереджувати і компенсувати ускладнення, виявляти компенсаторні можливості організму. Навчальна діяльність студентів з ДЦП має корекційно-відновлювальний характер і спрямована на подолання відхилень у фізичному розвитку та пізнавальній діяльності.
Обоснована особенность коррекционно-педагогического обеспечения учебного и воспитательного процесса подготовки детей с инвалидностью, прежде всего с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Ранняя и системная коррекция в комплексе с коррекционно-педагогическими мероприятиями даст возможность предупредить и компенсировать усложнения, обнаружить компенсаторные возможности организма. Учебная деятельность студентов с ДЦП имеет коррекционно-восстановительный характер и направлена на исправления в физическом развитии и познавательной деятельности.
The peculiarities of corrective and pedagogical accompaniment of educational processes of disabled children preparation have been substantiated in this article. Early and systematic correction in complex with corrective and pedagogical measures gives a possibility to prevent and compensate complications, to determine compensative abilities of an organism. The educational activity of students with CCP has corrective and renewing character and is directed on overcoming of difficulties in physical development and learning activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/169
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk.pdf127,35 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.