Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKlamár, Radoslav-
dc.contributor.authorMadziková, Alena-
dc.date.accessioned2021-02-23T08:18:20Z-
dc.date.available2021-02-23T08:18:20Z-
dc.date.issued2020-10-15-
dc.identifier.citationKlamár R., Madziková A. Vysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografie // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 341–349uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229-
dc.description.abstractThe paper deals with the importance of textbooks in university studies in terms of opinions and evaluations of Geography students. At the same time, it presents university textbooks as one of the possibilities of connecting the results of scientific research activities of teachers and the educational process as well as a means of teaching innovation.uk_UA
dc.language.isoskuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.subjectgeographyuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectregional developmentuk_UA
dc.subjectuniversity textbookuk_UA
dc.titleVysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografieuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alena_Madziková.pdf431,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.