Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229
Назва: Vysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografie
Автори: Klamár, Radoslav
Madziková, Alena
Бібліографічний опис: Klamár R., Madziková A. Vysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografie // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 341–349
Дата публікації: 15-жов-2020
Видавництво: Вектор
Ключові слова: geography
education
innovation
regional development
university textbook
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the importance of textbooks in university studies in terms of opinions and evaluations of Geography students. At the same time, it presents university textbooks as one of the possibilities of connecting the results of scientific research activities of teachers and the educational process as well as a means of teaching innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229
Розташовується у зібраннях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alena_Madziková.pdf431,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.