Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229
Title: Vysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografie
Authors: Klamár, Radoslav
Madziková, Alena
Bibliographic description (Ukraine): Klamár R., Madziková A. Vysokoškolské učebnice ako prostriedok inovácie a skvalitnenia výučby študentov geografie // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 341–349
Issue Date: 15-Oct-2020
Publisher: Вектор
Keywords: geography
education
innovation
regional development
university textbook
Abstract: The paper deals with the importance of textbooks in university studies in terms of opinions and evaluations of Geography students. At the same time, it presents university textbooks as one of the possibilities of connecting the results of scientific research activities of teachers and the educational process as well as a means of teaching innovation.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17229
Appears in Collections:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alena_Madziková.pdf431,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.