Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18983
Название: COOPERATIVE LEARNING AS BASIS OF MEANINGFUL COMMUNICATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM
Авторы: Сепик, Василина
Библиографическое описание: Сепик В. COOPERATIVE LEARNING AS BASIS OF MEANINGFUL COMMUNICATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 250-255
Дата публикации: 2019
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Научный руководитель: Серняк, О. М.
Ключевые слова: cooperative learning
interactive approach
group work
cooperative learning activities
communicative language learning
Краткий осмотр (реферат): The article deals with cooperative learning as basis of meaningful communication in the foreign language classroom. Cooperative learning has been specified as an educational approach, which aims to provide all necessary conditions for meaningful communication. The article explores several methods that are compatible with the interactive learning. Research indicates that cooperative learning has positive effects on student achievement, multiethnic relationships, self-esteem, and attitudes toward course content. It is proved that such kind of learning, based on positive interdependence, individual accountability, appropriate team formation, group processing, and social skills, can help students to get a considerable achievement in a communicative language learning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18983
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
72_Sepyk.pdf115,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.