Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18983
Назва: COOPERATIVE LEARNING AS BASIS OF MEANINGFUL COMMUNICATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM
Автори: Сепик, Василина
Бібліографічний опис: Сепик В. COOPERATIVE LEARNING AS BASIS OF MEANINGFUL COMMUNICATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 250-255
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Серняк, О. М.
Ключові слова: cooperative learning
interactive approach
group work
cooperative learning activities
communicative language learning
Короткий огляд (реферат): The article deals with cooperative learning as basis of meaningful communication in the foreign language classroom. Cooperative learning has been specified as an educational approach, which aims to provide all necessary conditions for meaningful communication. The article explores several methods that are compatible with the interactive learning. Research indicates that cooperative learning has positive effects on student achievement, multiethnic relationships, self-esteem, and attitudes toward course content. It is proved that such kind of learning, based on positive interdependence, individual accountability, appropriate team formation, group processing, and social skills, can help students to get a considerable achievement in a communicative language learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18983
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72_Sepyk.pdf115,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.