Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2084
Title: Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя
Other Titles: Личностная обусловленность рефлексии в процессе формирования профессиональной мотивации будущего учителя
Personality dependency of reflection in the process of formation of the future teacher professional motivation
Authors: Ніколайчук, Наталя Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Ніколайчук Н. М. Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя [Текст] / Н. М. Ніколайчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2012. - № 3. - С. 3-7.
Issue Date: Aug-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: рефлексія
мотивація
професійна мотивація
Abstract: Теоретично обґрунтовано доцільність рефлексії у процесі становлення особистості майбутнього вчителя та формування у нього професійної мотивації. Проаналізовано рефлексивний компонент структури професійної мотивації майбутнього учителя. Визначено основні рефлексивні вміння майбутнього педагога, що сприяють формуванню рефлексивного досвіду майбутнього учителя математики
Теоретически обоснована необходимость рефлексии в процессе становления личности будущего учителя и формирование у него профессиональной мотивации. Проанализирован рефлексивный компонент структуры профессиональной мотивации будущего учителя. Определены основные рефлексивные умения будущего педагога, способствующие формированию рефлексивного опыта будущего учителя математики.
The expediency of reflection in the process of forming of personality of future teacher and forming of professional motivation is theoretically proved in the article. Reflective component structure of professional motivation of the future teacher is analyzed. Main reflective abilites of future teachers are defined, that contribute to the formation of reflexive experience of future teachers of mathematics.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2084
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nikolay.pdf257,37 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.