Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2084
Назва: Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя
Інші назви: Личностная обусловленность рефлексии в процессе формирования профессиональной мотивации будущего учителя
Personality dependency of reflection in the process of formation of the future teacher professional motivation
Автори: Ніколайчук, Наталя Михайлівна
Бібліографічний опис: Ніколайчук Н. М. Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя [Текст] / Н. М. Ніколайчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2012. - № 3. - С. 3-7.
Дата публікації: сер-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: рефлексія
мотивація
професійна мотивація
Короткий огляд (реферат): Теоретично обґрунтовано доцільність рефлексії у процесі становлення особистості майбутнього вчителя та формування у нього професійної мотивації. Проаналізовано рефлексивний компонент структури професійної мотивації майбутнього учителя. Визначено основні рефлексивні вміння майбутнього педагога, що сприяють формуванню рефлексивного досвіду майбутнього учителя математики
Теоретически обоснована необходимость рефлексии в процессе становления личности будущего учителя и формирование у него профессиональной мотивации. Проанализирован рефлексивный компонент структуры профессиональной мотивации будущего учителя. Определены основные рефлексивные умения будущего педагога, способствующие формированию рефлексивного опыта будущего учителя математики.
The expediency of reflection in the process of forming of personality of future teacher and forming of professional motivation is theoretically proved in the article. Reflective component structure of professional motivation of the future teacher is analyzed. Main reflective abilites of future teachers are defined, that contribute to the formation of reflexive experience of future teachers of mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2084
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nikolay.pdf257,37 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.