Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21232
Назва: THE ROLE OF SCHOOL TEACHER IN THE EDUCATINAL PROCESS OF POLISH SCHOOL
Інші назви: Роль шкільного педагога у виховному процесі польської школи
Роль школьного педагога в воспитательном процессе польской школы
Автори: Nestayko, I. М.
Бібліографічний опис: Nestayko I. М. THE ROLE OF SCHOOL TEACHER IN THE EDUCATINAL PROCESS OF POLISH SCHOOL // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 87–91.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: school teacher
school youth
modern school educational process
education
teaching culture
шкільний педагог
учнівська молодь
сучасна школа
виховний процес
виховання
педагогічна культура
школьный педагог
ученическая молодежь
воспитание
современная школа
процесс воспитания
воспитание
педагогическая культура
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the problem of school teacher in modern Polish school, shows the leading role of school teacher in raising the level of educational therapy at school, considers the concept of the teacher’s functions, outlines the purpose of methodic groups of school teachers, presents the main challenges that must be implemented by the teacher in all the areas of activities, identifies various forms of training, with the help of which the put tasks are realized, identifies some personal teacher’s characteristics that are important in the educational process.
Розглянуто проблему роботи шкільного педагога в сучасній польській школі. Показано роль шкільного педагога у піднесенні рівня педагогічної терапії в школі, розкрито концепції виконання функцій педагога. Окреслено мету діяльності методичних колективів шкільних педагогів. Вказано головні завдання, які повинен реалізовувати педагог на всіх напрямках своєї діяльності, визначено форми занять, за допомогою яких реалізовуються поставлені завдання. Виокремлено деякі особистісні риси педагога, які важливі у виховному процесі.
Рассмотрена проблема работы школьного педагога в современной польской школе. Показана роль школьного педагога в поднесении уровня педагогической терапии в школе, раскрыты концепции исполнения функций педагога. Определена цель деятельности методических коллективов школьных педагогов. Указаны главные задания, которые должен реализовать педагог во всех направлениях своей деятельности, определены формы занятий, которые помогут реализовать определенные задания. Обозначены некоторые личностные черты педагога, которые важные в воспитательном процессе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21232
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NESTAYKO.pdf207,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.