Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21238
Назва: THE PLACE AND THE ROLE OF STUDENTS’ SELF-STUDY IN STUDYING PHARMACEUTICAL SUBJECTS UNDER CREDIT-MODULE SYSTEM
Інші назви: Місце та роль самостійної роботи студентів у вивченні фармацевтичних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання
Место и роль самостоятельной работы студентов в изучении фармацевтических дисциплин в условиях кредитно-модульного обучения
Автори: Vojt, O. I.
Бібліографічний опис: Vojt o. I. THE PLACE AND THE ROLE OF STUDENTS’ SELF-STUDY IN STUDYING PHARMACEUTICAL SUBJECTS UNDER CREDIT-MODULE SYSTEM // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 108–113.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: students’ self-study
credit-module system of education
educational process
the aim of selfstudy
forms of assessment
самостійна робота студентів
кредитно-модульна система навчання
навчальний процес
цілі самостійної роботи
форми контролю
самостоятельная работа студентов
кредитно-модульная система обучения
учебный процесс
цели самостоятельной работы
формы контроля
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The essence, forms, peculiarities of organizing students’ self-study in higher medical and pharmaceutical school studying «Technology of Cosmetic products» under credit-module system of education is studied. It is proved that the preparation of qualified teachers is impossible without the improvement of individual students’ work, stimulating their professional and bringing up their creativity.
Розкрито сутність, форми й особливості технології організації самостійної роботи студентів медичних і фармацевтичних вищих навчальних закладів (ВНЗ) в умовах кредитно-модульної системи навчання на прикладі вивчення дисципліни технології лікувальних косметичних препаратів. Доведено, що підготовка висококваліфікованих фахівців неможлива без підвищення ролі самостійної роботи студентів, спрямованої на стимулювання їх професійного зростання та виховання творчої активності.
Раскрыта сущность, формы и особенности технологии организации самостоятельной работы студентов медицинских и фармацевтических вузов в условиях кредитно-модульной системы обучения на примере изучения дисциплины технологии лечебных косметических препаратов. Обосновано, что подготовка высококвалифицированных специалистов невозможна без повышения роли самостоятельной работы студентов направленной на стимулирование их профессионального роста и воспитания творческой активности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21238
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VOJT.pdf214,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.