Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21907
Назва: Компетентнісний підхід до оновлення змісту освіти у Великобританії та США
Автори: Романова, Світлана
Бібліографічний опис: Романова С. Компетентнісний підхід до оновлення змісту освіти у Великобританії та США // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 1. C. 140–142.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються компетентнісні моделі в професійній освіті Великобританії та США, впровадження яких сприяє вирішенню протиріч між процесом і результатом підготовки спеціалістів, здобутими знаннями та їх використанням у практичній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21907
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanova.pdf99,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.