Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Название: Особливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класі
Авторы: Дідук-Ступ'як, Галина Іванівна
Библиографическое описание: Дідук-Ступ'як Г. І. Особливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 114–120.
Дата публикации: 2008
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті окреслено питання щодо застосування інтерактивних технологій у процесі розуміння комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, текстоцентричного, культурологічного (соціокультурного), функціонально-стилістичного підходів при формуванні етнокультурної компетенції у школярів основної школи; подано методичні та дидактичні положення і принципи, методи й прийоми засвоєння національно орієнтованих мовних засобів при створенні дискурсів усної та писемної форми; запропоновано фрагмент уроку із методичним коментарем стосовно формування етнокультури в учнів 9 класу при поєднанні різновекторних аспектів навчання на уроках української мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diduk-Stupiak.pdf338,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.