Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Title: Особливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класі
Authors: Дідук-Ступ'як, Галина Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Дідук-Ступ'як Г. І. Особливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 114–120.
Issue Date: 2008
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті окреслено питання щодо застосування інтерактивних технологій у процесі розуміння комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, текстоцентричного, культурологічного (соціокультурного), функціонально-стилістичного підходів при формуванні етнокультурної компетенції у школярів основної школи; подано методичні та дидактичні положення і принципи, методи й прийоми засвоєння національно орієнтованих мовних засобів при створенні дискурсів усної та писемної форми; запропоновано фрагмент уроку із методичним коментарем стосовно формування етнокультури в учнів 9 класу при поєднанні різновекторних аспектів навчання на уроках української мови.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diduk-Stupiak.pdf338,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.