Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22063
Назва: Педагогічна інтуїція як складова педагогічної культури
Автори: Адамів, Галина
Бібліографічний опис: Адамів Г. Педагогічна інтуїція як складова педагогічної культури // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 10–14.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається місце інтуїції в педагогічному процесі. Розкрито зміст понять «інтуїція» та «педагогічна інтуїція», показано взаємозв’язок педагогічної інтуїції і педагогічної творчості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22063
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adamiv.pdf363,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.