Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22162| Назва: | Змістові компоненти роботи соціального педагога з дітьми із обмеженими можливостями |
| Автори: | Возна, Юлія |
| Бібліографічний опис: | Возна Ю. Змістові компоненти роботи соціального педагога з дітьми із обмеженими можливостями // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 113–117. |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Серія/номер: | Педагогіка; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується проблема використання технологій соціально-педагогічної діяльності. Звертається увага на систему роботи соціальних педагогів з дітьми із обмеженими можливостями. Аналізуються форми і методи роботи із зазначеною категорією клієнтів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22162 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Vozna.pdf | 323,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.