Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22419
Назва: Роль викладача вищої школи в самоосвітній діяльності студентів
Автори: Пєхота, Олена
Бібліографічний опис: Пєхота О. Роль викладача вищої школи в самоосвітній діяльності студентів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 7–10.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема впливу викладача на формування потреби студентів у самоосвітній діяльності. Основними шляхами забезпечення ефективності самоосвітньої діяльності визначено: створення та використання можливостей суб’єкт-об’єктних відносин на рівні «викладач – студент», активізація пошуково-пізнавальної діяльності студентів, раціональна організація структури пошукового процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22419
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Piekhota.pdf299,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.