Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22433| Назва: | Методологічні аспекти проблеми формування моделі фахівця — випускника вузу | 
| Автори: | Міщук, Наталія Йосипівна | 
| Бібліографічний опис: | Міщук Н. Й. Методологічні аспекти проблеми формування моделі фахівця — випускника вузу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 30–41. | 
| Дата публікації: | 2008 | 
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Серія/номер: | Педагогіка; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні методологічні підходи до розробки моделі фахівця — діяльнісний, професіографічний, суб’єктно-діяльнісний, особистісний, кваліметро-технологічний. Виділено та схарактеризовано три етапи дослідження цієї проблеми. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22433 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Mishchuk.pdf | 422,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.