Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466| Title: | Образність як інтегруючий принцип навчання |
| Authors: | Лісун, Дмитро |
| Bibliographic description (Ukraine): | Лісун Д. Образність як інтегруючий принцип навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 79–83. |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Series/Report no.: | Педагогіка; |
| Abstract: | У статті із загальнопедагогічних позицій розробляється й обґрунтовується принцип образності, а також досліджується його інтегруюча функція. На основі вивчення історико-теоретичних аспектів поняття «образ» доводиться правомірність піднесення образності до статусу загального принципу навчання. Окреслюються переваги застосування принципу образності в процесі навчання з позицій сучасної педагогічної науки. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466 |
| Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.