Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466
Title: Образність як інтегруючий принцип навчання
Authors: Лісун, Дмитро
Bibliographic description (Ukraine): Лісун Д. Образність як інтегруючий принцип навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 79–83.
Issue Date: 2008
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті із загальнопедагогічних позицій розробляється й обґрунтовується принцип образності, а також досліджується його інтегруюча функція. На основі вивчення історико-теоретичних аспектів поняття «образ» доводиться правомірність піднесення образності до статусу загального принципу навчання. Окреслюються переваги застосування принципу образності в процесі навчання з позицій сучасної педагогічної науки.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisun.pdf315,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.