Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466
Назва: Образність як інтегруючий принцип навчання
Автори: Лісун, Дмитро
Бібліографічний опис: Лісун Д. Образність як інтегруючий принцип навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 79–83.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті із загальнопедагогічних позицій розробляється й обґрунтовується принцип образності, а також досліджується його інтегруюча функція. На основі вивчення історико-теоретичних аспектів поняття «образ» доводиться правомірність піднесення образності до статусу загального принципу навчання. Окреслюються переваги застосування принципу образності в процесі навчання з позицій сучасної педагогічної науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22466
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lisun.pdf315,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.