Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/264
Title: Особистісно орієнтована концепція французької школи
Other Titles: Личностно ориентированная концепция французской школы
Personality oriented concept of the french school
Authors: Перхун, Леся Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Перхун, Л. В. Особистісно орієнтована концепція Французької школи / Л. В. Перхун // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 157-162.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: шкільна освіта
включення
залучення
діти з особливими потребами
французька школа
Abstract: Розглядається проблема модернізації шкільної освіти Франції. Проаналізовано основні законодавчі положення та нормативні акти, які регламентують зміст, напрямки та тенденції розвитку сучасної французької школи. Особливу увагу приділено проблемі освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено шляхи її вирішення у французькій школі, яка висловлює готовність навчити кожну дитину незалежно від наявності чи відсутності у неї фізичних або психічних вад.
Рассматривается проблема модернизации школьного образования Франции. Проанализированы основные законодательные положения и нормативные акты, регламентирующие содержание, направление и тенденции развития современной французской школы. Особое внимание уделено проблеме образования детей с особенностями психофизического развития. Обозначены пути ее решения во французской школе, которая выражает готовность учить каждого ребенка независимо от наличия или отсутствия у него физических или психических недостатков.
The article considers the problem of modernization of school education in France. The main legislations and regulations that govern the content, direction and development trends of modern French school have been analyzed. Particular attention is paid to the problem of educating children with physical and mental peculiarities in development. The ways of its solution in French school, which expresses its readiness to teach every child without respect to the presence or absence of her physical or mental disabilities have been examined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/264
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perxyn.pdf125,39 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.