Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/264
Назва: Особистісно орієнтована концепція французької школи
Інші назви: Личностно ориентированная концепция французской школы
Personality oriented concept of the french school
Автори: Перхун, Леся Василівна
Бібліографічний опис: Перхун, Л. В. Особистісно орієнтована концепція Французької школи / Л. В. Перхун // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 157-162.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: шкільна освіта
включення
залучення
діти з особливими потребами
французька школа
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема модернізації шкільної освіти Франції. Проаналізовано основні законодавчі положення та нормативні акти, які регламентують зміст, напрямки та тенденції розвитку сучасної французької школи. Особливу увагу приділено проблемі освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено шляхи її вирішення у французькій школі, яка висловлює готовність навчити кожну дитину незалежно від наявності чи відсутності у неї фізичних або психічних вад.
Рассматривается проблема модернизации школьного образования Франции. Проанализированы основные законодательные положения и нормативные акты, регламентирующие содержание, направление и тенденции развития современной французской школы. Особое внимание уделено проблеме образования детей с особенностями психофизического развития. Обозначены пути ее решения во французской школе, которая выражает готовность учить каждого ребенка независимо от наличия или отсутствия у него физических или психических недостатков.
The article considers the problem of modernization of school education in France. The main legislations and regulations that govern the content, direction and development trends of modern French school have been analyzed. Particular attention is paid to the problem of educating children with physical and mental peculiarities in development. The ways of its solution in French school, which expresses its readiness to teach every child without respect to the presence or absence of her physical or mental disabilities have been examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/264
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perxyn.pdf125,39 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.