Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/275
Название: Особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку XX століття
Другие названия: Особенности методики преподавания естественных дисциплин украинскими педагогами начала XX века
Peculiarities disciplines of natural teaching methodology cycle by ukrainian pedagogues at the beginning of the XX-th century
Авторы: Гуцал, Людмила Антонівна
Библиографическое описание: Гуцал, Л. А. Особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку ХХ століття / Л. А. Гуцал // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 37-43.
Дата публикации: мар-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: дисципліни природничого циклу
українські педагоги
методика викладання
Краткий осмотр (реферат): Розкрито особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку ХХ ст. Дослідженно, що завдяки діяльності видатних вітчизняних педагогів того часу – К. Вентцеля, Л. Володкевича, М. Демкова, Й. Косоногова, С. Русової, С. Слєсаревського, Я. Чепіги та ін. – у розвитку шкільної природничої освіти відбулося значне оновлення її змісту і методики, було розроблено та запроваджено нові засоби вивчення природничих дисциплін. Доведено, що спадщина цих педагогів вплинула на сучасну теорію та практику шкільної природничої освіти.
Раскрыты особенности методики преподавания дисциплин естественнонаучного цикла украинскими педагогами начала ХХ в. Установлено, что благодаря деятельности выдающихся отечественных педагогов того времени – К. Вентцеля, Л. Володкевича, М. Демкова, И. Косоногова, С. Русовой, С. Слесаревского, Я. Чепиги и др. – в развитии школьного естественнонаучного образования произошло значительное обновление его содержания и методики, были разработаны и внедрены новые средства изучения естественных дисциплин. Доказано, что наследие этих педагогов способствовало дальнейшему развитию в современной теории и практике школьного естественнонаучного образования.
Peculiarities disciplines of natural teaching methodology cycle by Ukrainian pedagogues at the beginning of the XX-th century have been revealed. It has been stated that owing to the work of famous native pedagogues of that time, namely by K. Ventsel’, L. Volodkevych, M. Demkov, Y. Kosonohov, S. Rusova, S. Sliesarevs’kyi, Ya. Chepiha and others, great innovation in the development of the content, methods of school natural education took place. New ways of study of natural disciplines have been elaborated and introduced. It is proved that the legacy of the above mentioned pedagogues was further developed in modern theory and practice of school natural education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/275
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gycsal.pdf139,66 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.