Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/275
Назва: Особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку XX століття
Інші назви: Особенности методики преподавания естественных дисциплин украинскими педагогами начала XX века
Peculiarities disciplines of natural teaching methodology cycle by ukrainian pedagogues at the beginning of the XX-th century
Автори: Гуцал, Людмила Антонівна
Бібліографічний опис: Гуцал, Л. А. Особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку ХХ століття / Л. А. Гуцал // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 37-43.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дисципліни природничого циклу
українські педагоги
методика викладання
Короткий огляд (реферат): Розкрито особливості методики викладання дисциплін природничого циклу українськими педагогами початку ХХ ст. Дослідженно, що завдяки діяльності видатних вітчизняних педагогів того часу – К. Вентцеля, Л. Володкевича, М. Демкова, Й. Косоногова, С. Русової, С. Слєсаревського, Я. Чепіги та ін. – у розвитку шкільної природничої освіти відбулося значне оновлення її змісту і методики, було розроблено та запроваджено нові засоби вивчення природничих дисциплін. Доведено, що спадщина цих педагогів вплинула на сучасну теорію та практику шкільної природничої освіти.
Раскрыты особенности методики преподавания дисциплин естественнонаучного цикла украинскими педагогами начала ХХ в. Установлено, что благодаря деятельности выдающихся отечественных педагогов того времени – К. Вентцеля, Л. Володкевича, М. Демкова, И. Косоногова, С. Русовой, С. Слесаревского, Я. Чепиги и др. – в развитии школьного естественнонаучного образования произошло значительное обновление его содержания и методики, были разработаны и внедрены новые средства изучения естественных дисциплин. Доказано, что наследие этих педагогов способствовало дальнейшему развитию в современной теории и практике школьного естественнонаучного образования.
Peculiarities disciplines of natural teaching methodology cycle by Ukrainian pedagogues at the beginning of the XX-th century have been revealed. It has been stated that owing to the work of famous native pedagogues of that time, namely by K. Ventsel’, L. Volodkevych, M. Demkov, Y. Kosonohov, S. Rusova, S. Sliesarevs’kyi, Ya. Chepiha and others, great innovation in the development of the content, methods of school natural education took place. New ways of study of natural disciplines have been elaborated and introduced. It is proved that the legacy of the above mentioned pedagogues was further developed in modern theory and practice of school natural education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/275
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gycsal.pdf139,66 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.