Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Название: Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання
Авторы: Павлова, Ю. О.
Библиографическое описание: Павлова Ю. О. Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали Всеукраїнської наукової конференції (27-28 жовнтя 2022 р.). Тернопіль : ТАЙП, 2022. С. 141-145
Дата публикации: 27-окт-2022
Издательство: Тайп
Ключевые слова: грамотність
фізична активність
методики
literacy
physical activity
methods
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовану концепцію грамотності у фізичній культурі та її структуру. Окреслено сучасні підходи щодо розуміння цього феномена та особливості оцінювання у різних країнах світу. Наведено інструменти, які використовують для оцінювання грамотності у фізичній культурі, їх основні завдання. Основні елементи оцінювання згруповано відповідно до ключових характеристик людської природи.
The concept of physical literacy and its structure were analyzed. Modern approaches to understanding this phenomenon and features of assessment in different countries of the world were outlined. The tools used to assess physical literacy are given. The main elements of assessment were grouped according to key characteristics of human nature.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Располагается в коллекциях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31_Pavlova.pdf272,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.