Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Title: Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання
Authors: Павлова, Ю. О.
Bibliographic description (Ukraine): Павлова Ю. О. Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали Всеукраїнської наукової конференції (27-28 жовнтя 2022 р.). Тернопіль : ТАЙП, 2022. С. 141-145
Issue Date: 27-Oct-2022
Publisher: Тайп
Keywords: грамотність
фізична активність
методики
literacy
physical activity
methods
Abstract: У роботі проаналізовану концепцію грамотності у фізичній культурі та її структуру. Окреслено сучасні підходи щодо розуміння цього феномена та особливості оцінювання у різних країнах світу. Наведено інструменти, які використовують для оцінювання грамотності у фізичній культурі, їх основні завдання. Основні елементи оцінювання згруповано відповідно до ключових характеристик людської природи.
The concept of physical literacy and its structure were analyzed. Modern approaches to understanding this phenomenon and features of assessment in different countries of the world were outlined. The tools used to assess physical literacy are given. The main elements of assessment were grouped according to key characteristics of human nature.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Appears in Collections:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_Pavlova.pdf272,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.