Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Назва: Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання
Автори: Павлова, Ю. О.
Бібліографічний опис: Павлова Ю. О. Грамотність у фізичній культурі: структура концепції та особливості оцінювання // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали Всеукраїнської наукової конференції (27-28 жовнтя 2022 р.). Тернопіль : ТАЙП, 2022. С. 141-145
Дата публікації: 27-жов-2022
Видавництво: Тайп
Ключові слова: грамотність
фізична активність
методики
literacy
physical activity
methods
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовану концепцію грамотності у фізичній культурі та її структуру. Окреслено сучасні підходи щодо розуміння цього феномена та особливості оцінювання у різних країнах світу. Наведено інструменти, які використовують для оцінювання грамотності у фізичній культурі, їх основні завдання. Основні елементи оцінювання згруповано відповідно до ключових характеристик людської природи.
The concept of physical literacy and its structure were analyzed. Modern approaches to understanding this phenomenon and features of assessment in different countries of the world were outlined. The tools used to assess physical literacy are given. The main elements of assessment were grouped according to key characteristics of human nature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27503
Розташовується у зібраннях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31_Pavlova.pdf272,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.