Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/283
Title: Особливості екологічного світогляду майбутнього дизайнера в системі неперервної освіти
Other Titles: Формирование экологического мировоззрения будущего дизайнера в системе непрерывного образования
Forming of environmental outlook of the future designer in the system of continuous education
Authors: Прусак, Володимир Федорович
Bibliographic description (Ukraine): Прусак, В. Ф. Особливості екологічного світогляду майбутнього дизайнера в системі неперервної освіти / В. Ф. Прусак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 83-87.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: майбутній дизайнер
екологічний світогляд
екологічна культура
екологічне мислення
полікультурне виховання
Abstract: Визначені особливості екологічного світогляду майбутнього дизайнера та умови його формування в системі неперервної освіти під впливом виховних і педагогічних чинників на різних рівнях у ході полікультурного виховання, на основі сформованого екологічного мислення індивіда та тісного взаємозв’язку світоглядних і професійних орієнтацій. Процес становлення екологічної світоглядної позиції відбувається завдяки екологізації освіти загалом і дизайн-освіти зокрема.
Определены особенности экологического мировоззрения будущего дизайнера и условия его формирования в системе непрерывного образования под влиянием воспитательных и педагогических факторов на разных уровнях в процессе поликультурного воспитания, на основании сформированного мышления индивида и тесной взаимосвязи мировоззренческих и профессиональных ориентаций. Процесс становления экологической мировоззренческой позиции совершается благодаря экологизации образования в целом и дизайн-образования непосредственно.
The paper determines the peculiarities of environmental outlook of the future designer and conditions of its forming in the system of continuous education under the influence of a number of educational and pedagogical factors at different levels, namely in the course of multicultural education, on the basis of formed ecological thinking of an individual and close interconnection of ideological and vocational orientations. The process of formation of an environmental ideological position takes place due to ecologization of education in general and in particularly design education.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/283
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prysak.pdf116,5 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.