Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПідручна, Зінаїда Федорівна-
dc.date.accessioned2011-10-04T08:41:04Z-
dc.date.available2011-10-04T08:41:04Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationПідручна, З. Ф. Аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок / З. Ф. Підручна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-177.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298-
dc.description.abstractПроаналізовано процес аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок, його роль у навчальному процесі, принципи функціонального відбору мовного матеріалу, що застосовується для формування всіх видів мовленнєвої діяльності. Досліджено чинники, від яких залежить ефективність навчання аудіювання, виявлено труднощі процесу аудіювання. Зазначено, що процес аудіювання є поєднанням аналітико-синтетичних операцій з розпізнавання мовної форми і розуміння змісту.en_US
dc.description.abstractПроанализирован процесс аудирования как компонент развития коммуникативных навыков, его роль в учебном процессе, принципы функционального отбора языкового материала, применяемого для формирования всех видов речевой деятельности. Указаны факторы, от которых зависит эффективность обучения аудированию. Обнаружены трудности самого процесса аудирования. Отмечено, что процесс аудирования является сочетанием аналитико-синтетических операций по распознаванию языковой формы и понимания содержания.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the process of audition as a component of the communicative skills development, its role in the educational process and the principles of the linguistic material selection which is used for all types of speech activity formation. The factors influencing the audition efficiency have been investigated. The difficulties of the audition process which are the combination of rapid rate of announcers broadcastiпg, singleness of the information production, absence of visual support and other factors. It is indicated that the process of the audition is the combination of analytical and synthetical operations as to the linguistic form and text understanding recognition.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectусне мовленняen_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативні навичкиen_US
dc.subjectфункціональний відбір мовного матеріалуen_US
dc.titleАудіювання як компонент розвитку комунікативних навичокen_US
dc.title.alternativeАудирование как компонент развития коммуникативных навыковen_US
dc.title.alternativeAudition as a component of the communicative skills developmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pidruchna.pdf137,84 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.