Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298
Title: Аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок
Other Titles: Аудирование как компонент развития коммуникативных навыков
Audition as a component of the communicative skills development
Authors: Підручна, Зінаїда Федорівна
Bibliographic description (Ukraine): Підручна, З. Ф. Аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок / З. Ф. Підручна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-177.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: аудіювання
усне мовлення
мовленнєва діяльність
комунікативні навички
функціональний відбір мовного матеріалу
Abstract: Проаналізовано процес аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок, його роль у навчальному процесі, принципи функціонального відбору мовного матеріалу, що застосовується для формування всіх видів мовленнєвої діяльності. Досліджено чинники, від яких залежить ефективність навчання аудіювання, виявлено труднощі процесу аудіювання. Зазначено, що процес аудіювання є поєднанням аналітико-синтетичних операцій з розпізнавання мовної форми і розуміння змісту.
Проанализирован процесс аудирования как компонент развития коммуникативных навыков, его роль в учебном процессе, принципы функционального отбора языкового материала, применяемого для формирования всех видов речевой деятельности. Указаны факторы, от которых зависит эффективность обучения аудированию. Обнаружены трудности самого процесса аудирования. Отмечено, что процесс аудирования является сочетанием аналитико-синтетических операций по распознаванию языковой формы и понимания содержания.
The article deals with the process of audition as a component of the communicative skills development, its role in the educational process and the principles of the linguistic material selection which is used for all types of speech activity formation. The factors influencing the audition efficiency have been investigated. The difficulties of the audition process which are the combination of rapid rate of announcers broadcastiпg, singleness of the information production, absence of visual support and other factors. It is indicated that the process of the audition is the combination of analytical and synthetical operations as to the linguistic form and text understanding recognition.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidruchna.pdf137,84 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.