Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298
Назва: Аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок
Інші назви: Аудирование как компонент развития коммуникативных навыков
Audition as a component of the communicative skills development
Автори: Підручна, Зінаїда Федорівна
Бібліографічний опис: Підручна, З. Ф. Аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок / З. Ф. Підручна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-177.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: аудіювання
усне мовлення
мовленнєва діяльність
комунікативні навички
функціональний відбір мовного матеріалу
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано процес аудіювання як компонент розвитку комунікативних навичок, його роль у навчальному процесі, принципи функціонального відбору мовного матеріалу, що застосовується для формування всіх видів мовленнєвої діяльності. Досліджено чинники, від яких залежить ефективність навчання аудіювання, виявлено труднощі процесу аудіювання. Зазначено, що процес аудіювання є поєднанням аналітико-синтетичних операцій з розпізнавання мовної форми і розуміння змісту.
Проанализирован процесс аудирования как компонент развития коммуникативных навыков, его роль в учебном процессе, принципы функционального отбора языкового материала, применяемого для формирования всех видов речевой деятельности. Указаны факторы, от которых зависит эффективность обучения аудированию. Обнаружены трудности самого процесса аудирования. Отмечено, что процесс аудирования является сочетанием аналитико-синтетических операций по распознаванию языковой формы и понимания содержания.
The article deals with the process of audition as a component of the communicative skills development, its role in the educational process and the principles of the linguistic material selection which is used for all types of speech activity formation. The factors influencing the audition efficiency have been investigated. The difficulties of the audition process which are the combination of rapid rate of announcers broadcastiпg, singleness of the information production, absence of visual support and other factors. It is indicated that the process of the audition is the combination of analytical and synthetical operations as to the linguistic form and text understanding recognition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/298
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidruchna.pdf137,84 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.