Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3373
Название: Дитяча книга і дитяче читання: шляхи формування компетентного читача
Авторы: Гавура, Ольга
Библиографическое описание: Гавура, О. Дитяча книга і дитяче читання: шляхи формування компетентного читача. / Ольга Гавура // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. ред. Р. Гром'як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, Н. Поплавська, М. Ткачук [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 34. – C. 57-63. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: читання
моделі читання
формування читацької компетенції.
Краткий осмотр (реферат): Стаття ставить за мету розглянути деякі теоретичні та практичні питання формування читацької компетенції, зокрема особливості та значення так званого «батьківського читання».
В статье рассмотрены некоторые теоретические и практические вопросы формирования читательской компетенции, в частности особенности и роль так называемого «родительского чтения».
The article has as its objective to consider some theoretical and practical problems of reader competence formation, in particular the characteristics and role of the so-called «parents’ reading».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3373
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 34

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Havura_Olha.pdf415,11 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.