Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/384
Название: Умови інтелектуального розвитку учнів як складова навчально-пізнавальної діяльності у процесі їх трудової підготовки
Другие названия: Условия интеллектуального развития учеников как составляющая учебно-познавательной деятельности в процессе их трудовой подготовки
Conditions of pupils’ intellectual development as a constituent of educational and cognitive activity in the process of labour preparation
Авторы: Бочар, Ігор Йосипович
Гевко, Ігор Васильович
Библиографическое описание: Бочар, І. Й. Умови інтелектуального розвитку учнів як складова навчально-пізнавальної діяльності у процесі їх трудової підготовки / І. Й. Бочар, І. В. Гевко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 64-69.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: трудове навчання
інтелектуальний розвиток
просторове мислення
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто умови й особливості інтелектуальної діяльності учнів, що повинні стати передумовою для розробки та обґрунтування умов і засобів інтелектуального розвитку школярів у процесі їх трудової підготовки як складової навчально-пізнавальної діяльності. Розроблено графічну інтерпретацію структурної схеми діяльності вчителя трудового навчання, спрямованої на інтелектуальний розвиток учнів.
В статье рассмотрены условия и особенности интеллектуальной деятельности учеников, которые должны стать предпосылкой для разработки и обоснования условий и средств интеллектуального развития школьников в процессе их трудовой подготовки как составляющей учебно-познавательной деятельности. Разработана графическая интерпретация структурной схемы деятельности учителя трудового обучения, направленной на интеллектуальное развитие учеников.
Terms and features of intellectual activity of students which have to become precondition for development and ground of terms and facilities of pupils’ intellectual development in the process of their labour preparation are considered in the article, as a constituent of educational and cognitive activity. Graphic interpretation of structural diagram of labour teacher’s activity, directed to the intellectual development of pupils has been developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/384
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bochar_gevko.pdf203,86 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.