Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТуранов, Юрій Олексійович-
dc.date.accessioned2011-10-13T07:59:27Z-
dc.date.available2011-10-13T07:59:27Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationТуранов, Ю. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології / Ю. О. Туранов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 242-247.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416-
dc.description.abstractРозкрито сучасні трактування професійної компетентності фахівця, уточнено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього вчителя технологій». Обґрунтовано доцільність виконання проектів на заняттях з курсу «Методика навчання технологій» («Методика трудового навчання»). Запропоновано орієнтовну структуру проектів, вказано їх тематику. Визначено критерії та розроблено шкалу оцінювання проектівз урахуванням кредитно-трансферної системи навчання у педагогічних вищих навчальних закладах України.en_US
dc.description.abstractРаскрыто современные трактовки профессиональной компетентности специалиста, уточнено сущность понятия «профессиональная компетентность будущего учителя технологий. Обосновано целесообразность выполнения проектов на занятиях курса «Методика обучения технологий» («Методика трудового обучения»). Указано ориентировочную структуру проектов, определено их тематику. Установлено критерии и разработано шкалу оценивания проектов с учетом кредитно-трансферной системы обучения в педагогических высших учебных заведениях Украины.en_US
dc.description.abstractModern definitions of specialist’s professional competence are discovered in the article and the essence of the concept of trainee’s professional competence is specified. The expediency of project accomplishment during the «Technology teaching methods» classes is proved. Approximate structure of projects as well as projects’ subject is defined. Criteria and projects’ evaluation scale are elaborated taking into account the credit-transfer system of education in Ukrainian universities.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectметодика навчання технологійen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технологіїen_US
dc.title.alternativeФормирование профессиональной компетентности будущих учителей технологий на основе проектной технологииen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the professional competence of future technology teachers on the basis of projected technologyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Turanova.pdf127,02 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.