Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Title: Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології
Other Titles: Формирование профессиональной компетентности будущих учителей технологий на основе проектной технологии
Development of the professional competence of future technology teachers on the basis of projected technology
Authors: Туранов, Юрій Олексійович
Bibliographic description (Ukraine): Туранов, Ю. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології / Ю. О. Туранов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 242-247.
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійна компетентність
проект
методика навчання технологій
оцінювання
Abstract: Розкрито сучасні трактування професійної компетентності фахівця, уточнено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього вчителя технологій». Обґрунтовано доцільність виконання проектів на заняттях з курсу «Методика навчання технологій» («Методика трудового навчання»). Запропоновано орієнтовну структуру проектів, вказано їх тематику. Визначено критерії та розроблено шкалу оцінювання проектівз урахуванням кредитно-трансферної системи навчання у педагогічних вищих навчальних закладах України.
Раскрыто современные трактовки профессиональной компетентности специалиста, уточнено сущность понятия «профессиональная компетентность будущего учителя технологий. Обосновано целесообразность выполнения проектов на занятиях курса «Методика обучения технологий» («Методика трудового обучения»). Указано ориентировочную структуру проектов, определено их тематику. Установлено критерии и разработано шкалу оценивания проектов с учетом кредитно-трансферной системы обучения в педагогических высших учебных заведениях Украины.
Modern definitions of specialist’s professional competence are discovered in the article and the essence of the concept of trainee’s professional competence is specified. The expediency of project accomplishment during the «Technology teaching methods» classes is proved. Approximate structure of projects as well as projects’ subject is defined. Criteria and projects’ evaluation scale are elaborated taking into account the credit-transfer system of education in Ukrainian universities.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Turanova.pdf127,02 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.