Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології
Інші назви: Формирование профессиональной компетентности будущих учителей технологий на основе проектной технологии
Development of the professional competence of future technology teachers on the basis of projected technology
Автори: Туранов, Юрій Олексійович
Бібліографічний опис: Туранов, Ю. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології / Ю. О. Туранов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 242-247.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійна компетентність
проект
методика навчання технологій
оцінювання
Короткий огляд (реферат): Розкрито сучасні трактування професійної компетентності фахівця, уточнено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього вчителя технологій». Обґрунтовано доцільність виконання проектів на заняттях з курсу «Методика навчання технологій» («Методика трудового навчання»). Запропоновано орієнтовну структуру проектів, вказано їх тематику. Визначено критерії та розроблено шкалу оцінювання проектівз урахуванням кредитно-трансферної системи навчання у педагогічних вищих навчальних закладах України.
Раскрыто современные трактовки профессиональной компетентности специалиста, уточнено сущность понятия «профессиональная компетентность будущего учителя технологий. Обосновано целесообразность выполнения проектов на занятиях курса «Методика обучения технологий» («Методика трудового обучения»). Указано ориентировочную структуру проектов, определено их тематику. Установлено критерии и разработано шкалу оценивания проектов с учетом кредитно-трансферной системы обучения в педагогических высших учебных заведениях Украины.
Modern definitions of specialist’s professional competence are discovered in the article and the essence of the concept of trainee’s professional competence is specified. The expediency of project accomplishment during the «Technology teaching methods» classes is proved. Approximate structure of projects as well as projects’ subject is defined. Criteria and projects’ evaluation scale are elaborated taking into account the credit-transfer system of education in Ukrainian universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Turanova.pdf127,02 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.