Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/430
Назва: Імітаційне комп’ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів
Інші назви: Имитационное компьютерное моделирование как эфективное средство подготовки учителей технологии и инженеров-педагогов
Simulative computer modeling as means of preparing teachers most effective technology engineers and educators
Автори: Федорейко, Валерій Степанович
Горбатюк, Роман Михайлович
Павх, Ігор Іванович
Рутило, Микола Іванович
Бібліографічний опис: Імітаційне комп'ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів / В. С. Федорейко, Р. М. Горбатюк, І. І. Павх, М. І. Рутило // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 327-333.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: моделирование
компьютерные технологии
методы
учебный процесс
учителя технологии
инженеры-педагоги
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості імітаційного комп’ютерного моделювання під час підготовки учителів технології та інженерів-педагогів до майбутньої професійної діяльності на прикладі вивчення дисципліни «Електротехніка». Встановлено, що застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі підвищує пізнавальний інтерес студентів, розширює можливості цілеспрямованого формування, поглиблення та засвоєння теоретичних знань, робить процес навчання технологічнішим і результативнішим.
В статье раскрываются особенности имитационного компьютерного моделирования при подготовке учителей технологии и инженеров-педагогов к будущей профессиональной деятельности на примере изучения дисциплины «Электротехника». Установлено, что применение компьютерных технологий в учебном процессе повышает познавательный интерес студентов, расширяет возможности целенаправленного формирования, углубления и усвоения теоретических знаний, делает процесс обучения технологичнее и результативнее.
The article describes features of computer simulation in teacher training and technology engineers and educators to future careers in the example of the discipline, «Electronics». It was found that the use of computer technology in the learning process improves the cognitive interest of students, enhances the formation of a focused, deeper, and assimilation of theoretical knowledge, makes the learning process smarter and more productively.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/430
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3
Наукові публікації працівників кафедри комп'ютерних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorejko_inhsi.pdf311,77 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.