Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/432
Название: Застосування інноваційних педагогічних технологій в процесі методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів
Другие названия: Применение инновационных педагогических технологий в процессе методической подготовки будущих инженеров-педагогов
Application of innovating educational technologies in the methodical training of future engineers-teachers
Авторы: Авєршин, Андрій Олександрович
Яковенко, Тетяна Вікторівна
Библиографическое описание: Авєршин, А. О. Застосування інноваційних педагогічних технологій в процесі методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / А. О. Авєршин, Т. В. Яковенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 338-343.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: модульна технологія
професійна компетентність
інженер-педагог
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено результати методики застосування інноваційної педагогічної технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до дидактичного проектування. Обґрунтовано доцільність обраної модульної технології навчання на основі модулів професійної компетентності (МПК-технологія). Визначено компоненти методики застосування інноваційних технологій в методичній підготовці інженера-педагога: концепція застосування інноваційної технології, компоненти організаційно-змістовий, технологічний та організаційно-дидактичний.
Отражены результаты методики применения инновационной педагогической технологии в процесс подготовки будущих инженеров-педагогов к дидактичному проектированию. Обосновано целесообразность принятой модульной технологии обучения на основе модулей профессиональной компетентности (МПК = технология). Определенны компоненты методики применения инновационных технологий в методической подготовке инженера-педагога: концепция применения инновационной технологии, компоненты организационно-смысловой, технологический и организационно-дидактический.
The article reflects the results of innovative methods use of educational technology in the process of preparing future engineers and educators to design didactically. Expedience adopted modular technology-based learning modules of professional competence (MPC - the technology). Certain components of innovative technologies application in the methodical preparation of engineer-teacher are: the concept of using innovative technology, organizational, semantic, technological, organizational and didactic components.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/432
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Avershun_Jakovenko.pdf123,68 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.