Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/432
Title: Застосування інноваційних педагогічних технологій в процесі методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів
Other Titles: Применение инновационных педагогических технологий в процессе методической подготовки будущих инженеров-педагогов
Application of innovating educational technologies in the methodical training of future engineers-teachers
Authors: Авєршин, Андрій Олександрович
Яковенко, Тетяна Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Авєршин, А. О. Застосування інноваційних педагогічних технологій в процесі методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / А. О. Авєршин, Т. В. Яковенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 338-343.
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: модульна технологія
професійна компетентність
інженер-педагог
Abstract: Висвітлено результати методики застосування інноваційної педагогічної технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до дидактичного проектування. Обґрунтовано доцільність обраної модульної технології навчання на основі модулів професійної компетентності (МПК-технологія). Визначено компоненти методики застосування інноваційних технологій в методичній підготовці інженера-педагога: концепція застосування інноваційної технології, компоненти організаційно-змістовий, технологічний та організаційно-дидактичний.
Отражены результаты методики применения инновационной педагогической технологии в процесс подготовки будущих инженеров-педагогов к дидактичному проектированию. Обосновано целесообразность принятой модульной технологии обучения на основе модулей профессиональной компетентности (МПК = технология). Определенны компоненты методики применения инновационных технологий в методической подготовке инженера-педагога: концепция применения инновационной технологии, компоненты организационно-смысловой, технологический и организационно-дидактический.
The article reflects the results of innovative methods use of educational technology in the process of preparing future engineers and educators to design didactically. Expedience adopted modular technology-based learning modules of professional competence (MPC - the technology). Certain components of innovative technologies application in the methodical preparation of engineer-teacher are: the concept of using innovative technology, organizational, semantic, technological, organizational and didactic components.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/432
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avershun_Jakovenko.pdf123,68 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.