Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Название: Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів
Другие названия: Образовательно-развивающая среда начальной школы как фактор становления духовности младших учеников
Educational and developmental environment of the primary school as the factor of spiritual formation of junior pupils
Авторы: Писарчук, Оксана Тарасівна
Библиографическое описание: Писарчук О. Т. Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів [Текст] / О. Т. Писарчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 18-24. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: духовність
середовище
освітньо-розвивальне середовище
початкова школа
молодші школярі
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Досліджені чинники, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища початкової школи як фактора становлення духовності молодших школярів. Конкретизовані поняття та визначені основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи у контексті становлення духовності учнів, а також умови забезпечення його результативності.
Исследованы факторы, условия и особенности организации образовательно-развивающей среды начальной школы как фактора становления духовности младших школьников, конкретизированы понятие и выделены основные компоненты образовательно-развивающей среды начальной школы в контексте становления духовности учеников, а также условии обеспечения его результативности.
This article explores the factors, conditions and peculiar features of organizing of educational and developmental environment of primary school as the factor of formation of spirituality of junior pupils; the concepts are concterized and main components of educational and developmental envorinment of the primary school are defined in the context of spiritual formation of pupils and also the conditions of its effectiveness are outlined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pusartsuk.pdf595,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.