Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Назва: Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів
Інші назви: Образовательно-развивающая среда начальной школы как фактор становления духовности младших учеников
Educational and developmental environment of the primary school as the factor of spiritual formation of junior pupils
Автори: Писарчук, Оксана Тарасівна
Бібліографічний опис: Писарчук О. Т. Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів [Текст] / О. Т. Писарчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 18-24. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: духовність
середовище
освітньо-розвивальне середовище
початкова школа
молодші школярі
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Досліджені чинники, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища початкової школи як фактора становлення духовності молодших школярів. Конкретизовані поняття та визначені основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи у контексті становлення духовності учнів, а також умови забезпечення його результативності.
Исследованы факторы, условия и особенности организации образовательно-развивающей среды начальной школы как фактора становления духовности младших школьников, конкретизированы понятие и выделены основные компоненты образовательно-развивающей среды начальной школы в контексте становления духовности учеников, а также условии обеспечения его результативности.
This article explores the factors, conditions and peculiar features of organizing of educational and developmental environment of primary school as the factor of formation of spirituality of junior pupils; the concepts are concterized and main components of educational and developmental envorinment of the primary school are defined in the context of spiritual formation of pupils and also the conditions of its effectiveness are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pusartsuk.pdf595,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.